اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

این دو مقام ارشد اتحادیه اروپا علیرغم مخالفت روزافزون با رویداد ژاپن در مورد شیوع ویروس کرونا ، حمایت خود را از المپیک توکیو ابراز داشتند.

رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین و رئیس شورای اروپا چارلز میشل در مورد بازی ها با نخست وزیر یوشیهیده سوگا در یک نشست مجازی اتحادیه اروپا و ژاپن گفتگو کردند.

میشل پس از مذاکرات گفت: “او به ما گفت که به مقامات کشورش متعهد است که اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهد.”

در ابتدا قرار بود سال گذشته ، المپیک توکیو به دلیل شیوع بیماری همه گیر یک سال به تأخیر بیفتد.  قرار است در 23 جولای افتتاح شود.

در بیانیه مشترکی در جلسه ، رهبران گفتند که آنها از برگزاری المپیک برنامه ریزی شده “به روشی مطمئن و مطمئن در تابستان امسال به عنوان نمادی از وحدت جهانی در پیروزی بر COVID-19” پشتیبانی می کنند.

با توجه به اینکه اکنون تنها درصد کمی از ژاپنی ها واکسینه شده اند ، نظرسنجی ها در این کشور نشان می دهد که بین 60-80 درصد خواهان لغو بازی های المپیک هستند و دادخواست آنلاین برای لغو این بازی ها در طی چند هفته 400000 امضا به دست آورده است.  توکیو ، اوزاکا و سایر مناطق کشور در وضعیت اضطراری قرار دارند که احتمالاً این وضعیت تا 31 ماه مه تمدید خواهد شد.

برگزارکنندگان و IOC ، که اغلب به اقتدار سازمان بهداشت جهانی استناد می کنند ، می گویند با ورود 15000 ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی به ژاپن و با پیوستن دهها هزار قاضی ، مقامات ، اسپانسرها ، اپراتورهای تلویزیونی و رسانه ها می توان این بازی ها را با خیال راحت برگزار کرد. .  هواداران از خارج از کشور قبلاً ممنوع شده اند و برگزارکنندگان باید ماه آینده اعلام کنند که آیا هواداران در مکان های المپیک مجاز هستند یا نه.

فون در لاین گفت: “البته ، ما گفتیم که منتظر المپیک هستیم.”  “سیگنال مجاز بودن بیش از 100 میلیون دوز واکسن از اتحادیه اروپا برای صادرات به ژاپن نیز نشانه مهمی است که ما از هرگونه آمادگی برای بازی های المپیک و ایمنی این بازی ها حمایت می کنیم.

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۱)

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی