اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

عدالت هانی هفته گذشته در حین پیروزی حذفی خود مقابل پاول جالین ، ستاره سابق NRL ، از شدت آسیب دیدگی در هر دو دست خارج شد.

امتیاز کلیدی:

دادگستری هانی می گوید او هفته گذشته در مبارزه سرشناس خود علیه پاول جالینوس مصدوم شد

هونی در فیس بوک گفت که جراحات وی جراحی فوری را ضروری می کند

این امر پس از آن صورت می گیرد که جالینوس خطری را تهدید می کند که مانع رفتن هونی به توکیو می شود.

این سنگین وزن استرالیایی با اعلام اینکه “رویای او برای نمایندگی استرالیا در بازیهای المپیک امسال بر هم خورد” ، این را در فیس بوک اعلام کرد.

هونی گفت که در ابتدا در آغاز مبارزه با کریستین تسوی در 26 مه دست های خود را زخمی کرد و انتظار می رفت بعد از بازی های المپیک جراحی شود اما درگیری با جالینوس این مسئله را بیشتر کرد.

وی در فیس بوک نوشت: “من در دور اول هر دو دست را تشدید کردم و تیم من پس از نبرد من را مستقیماً به MRI فرستاد ، که این بدترین ترس ما را تأیید می کند که من در اسرع وقت به جراحی هر دو دست احتیاج داشتم.”

“من می خواهم از همه بخاطر حمایت و درکشان تشکر کنم ، زیرا من واقعاً روده بزرگ هستم و می دانم که تو نیز خواهی بود ، اما بدان که بزرگتر و قویتر خواهم گشت.

 هونی (چپ) اعتراف کرد که بسیار خطرناک است که به رینگ نزدیک به المپیک برود.(

AAP: دن هیمبراخت

)

“مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که از بقیه تیم بوکس المپیک استرالیا استقبال می کنید.”

هونی قبل از جنگ با جالینوس در یک فیلم پرفروش تبلیغاتی که بیش از 200 هزار دلار برای 22 ساله به دست آورد ، اعتراف کرد که بسیار نزدیک به بازی های المپیک بود.

وی گفت: خطر ورود به رینگ همیشه وجود دارد ، اما به همین دلیل همه آموزش ها را انجام می دهیم تا خطر کمتری داشته باشد.

قبل از نبرد ، جالینوس نیز کاری را انجام داد که معلوم شد تهدیدی پیش بینی کننده برای از بین بردن رویاهای المپیک هونی به هر طریقی است.

 هونی در این نبرد پیروز شد ، اما این هزینه برای او رویای المپیکی بود.(

AAP: دن هیمبراخت

)

جالینوس گفت: “من اینجا هستم تا تمام تلاشم را انجام دهم تا مطمئن شوم که به المپیک نمی روی.”

“چه این فک شما را بشکند ، صورت شما را بشکند ، بازوی شما را بشکند ، من اهمیتی نمی دهم که چیست. من همه چیز را می توانم بیاورم تا چیزی را در شما بشکنم تا شما به المپیک نروید.

“این خواب ، از آنجا که شما هفت ساله هستید ، لعنت خواهد شد.”

در حالی که هونی در دهمین دوره مبارزه خود جالین را متوقف کرد تا در پنج مسابقه حرفه ای بدون شکست بماند ، این قیمت بسیار گران بود.

ABC / AAP

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی