اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

جناح آندرا پرادش از سازمانهای سری ساتیا سای سوا برای کمک به آسیب دیدگان موج دوم همه گیری در سراسر کشور تماس گرفت.

از زمان افزایش شدید پرونده ها در ماه مارس ، اعضای سازمان تعدادی از خدمات را راه اندازی کرده اند ، از جمله راه اندازی 32 آشپزخانه عمومی.  با این حال ، بیشترین افراد مورد جستجو 38 مرکز پزشکی از راه دور با 109 پزشک بودند که تماس می گرفتند و حدود 40 تخت در مکان های مختلف برای بیماران مبتلا به COVID برای درمان یا انزوا اختصاص داده شد.  در کل ، 10 آمبولانس برای این منظور طراحی شده است.  49 خط برای خدمات پزشکی از راه دور و غذا ایجاد شد.  بیش از 1000 داوطلب در فعالیت های مختلف خدماتی شرکت کردند.

به عنوان بخشی از خدمات رفع گرسنگی ، 10،215 Amrutha Kalashams (یک ماه غذای خشک برای یک خانواده کافی) ، 235،825 بسته غذایی توزیع شده در این 90 روز ارائه شد.

غذای پخته شده به 14،860 بیمار و خانواده های آنها ارائه شد.  غذای کودک علاوه بر 50000 بسته میوه و تنقلات به 6420 نوزاد ارائه شد.  وی از گاوها مراقبت می کرد که 60 راس آنها علوفه تهیه می کردند.  علاوه بر این ، 43 سیلندر اکسیژن ، متمرکز کننده اکسیژن و اکسی متر در اختیار بیمارستان ها قرار گرفت.

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی