اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

دروازه بان هند ، گورپریت سینگ ساندو ، اظهار داشت: تساوی به یادماندنی بدون گل مقابل قهرمان آسیا در قطر در انتخابی جام جهانی فیفا در سپتامبر 2019 بزرگترین عملکرد او تاکنون نیست.  (اخبار بیشتر فوتبال)

به گفته وی ، او بهترین عملکرد را داشت ، به طور شگفت آور در باخت 0-4 مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاه کامل آزادی تهران و در جریان بازی با چین در چین.

“تقریباً همه کسانی که با آنها صحبت می کنم همیشه باعث می شوند که بازی قطر را بخاطر بسپارم. اما اگر از من بپرسی ، این بهترین عملکرد من تاکنون نیست. من می فهمم که در مسابقه قطر نتیجه می گیریم – و بنابراین همیشه اتفاق خواهد افتاد. “گورپریت به فدراسیون فوتبال تمام هند گفت.

بهترین مدافع کشور افزود: “بلکه من همیشه قبل از عملکردم مقابل قطر دو مسابقه دیگر انتخاب می کنم. دیدار خارج از خانه مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 در سال 2016 مقابل استادیوم کامل آزادی تهران ، همیشه در بالای لیست من باقی بمانید

“بله ، ما 0-4 شکست خوردیم ، اما احساس می کنم فشار در تهران نسبت به دوحه بسیار بیشتر بود.

“مسابقه با چین در چین نیز در لیست من رتبه بالایی دارد. این به من نیاز داشت که در بهترین حالت باشم و ذهنیت خود را مانند بقیه به تصویر می کشم.”

در حال حاضر بدون در نظر گرفتن جایگاهی در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 ، هند هنوز هم فرصتی برای حضور در جام ملت های آسیا در سال 2023 در چین دارد که با عملکرد چشمگیر در مسابقات آینده خود در مسابقات مقدماتی مشترک.

هند قرار است 3 ژوئن ، قهرمان بورس آسیا قطر ، 7 ژوئن بنگلادش و 15 ژوئن افغانستان با هر سه مسابقه در ورزشگاه یاسم بن حمد دوحه بازی کند.

گورپریت ، که در اولین مسابقه مقدماتی کاپیتان تیم ببرهای آبی برابر قطر بود ، در مورد ایمانی صحبت کرد که به هند کمک کرد قطر قهرمان آسیا را در بن بست نگه دارد.

“برنامه روز مسابقه این بود که زندگی برای قطر که تیم بسیار با استعدادی است دشوار شود. آنها در اوایل همان سال قهرمان آسیا شدند و پس از بازی در کوپا آمریکا سر و صدا کردند.

“ما مجبور بودیم در برابر آنها جمع و جور باشیم و هر وقت بوی پیشخوان را حس می کردیم ریسک می کردیم. و با این کار مجبور شدیم با همه چیز بجنگیم. همه از این شرکت مأیوس بودند – همه تلاش خود را می کردند.

“به عنوان یک دروازه بان ، همیشه گرفتن اولین ضربه توپ بدون اشتباه بسیار امن است. این صدا برای من ایجاد می کند ، و من برای همه دروازه بان ها حدس می زنم. بنابراین ، من همیشه از اینکه توپ را زود احساس می کنم خوشحالم.”

این عملکرد برابر قطر همچنان بهترین عملکرد هند در رقابت های انتخابی است که طبق برنامه پیش نرفته است.

در این بازی ، گورپریت اضافه کرد: “من به یاد می آورم که آنها یک کرنر داشتند و کسی روی اولین تیرک ، سعی داشت آن را پرتاب کند ، توپ را پرتاب کرد. من حوصله ام سر رفت ، او را صدا کردم. اما خیلی زود فهمیدم که بهترینش این اینچ اضافی

“ساعت شروع به ضرب و شتم کرد و ما با اعتماد به نفس رشد می کردیم. نیمه اول بدون گل به پایان رسید. ما می توانیم در مورد ناامیدی ها قضاوت کنیم ، زیرا پیش بینی ها مبنی بر سفید شدن ما درست نبود. این به ما اجازه داد کمی بیشتر نفس بکشیم.

خلق و خوی بود: “ما فهمیدیم که در مسیر درستی حرکت می کنیم.” پسران چند ضربه بزنید ، ما می توانیم این کار را انجام دهیم “.  فشار بسیار زیاد بود ، اما اعتقاد بیشتر بود. “

“حرکت در نیمه دوم حتی بهتر بود. با دیدن صحال ، اودانتا بهترین بهترین های آسیا را دریبل زد – کسانی که جام ملت های آسیا را از آن خود کردند پیامی بود که ضربه سختی به آنها وارد کرد. این یک پیشرفت بزرگ بود.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی