اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اعتراض به اقدامی برای لغو امتحانات کلاس XII

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۵ ق.ظ

 

دادخواست منافع عمومی در دادگاه عالی مدرس تشکیل شده است که تصمیم دولت ایالتی را برای لغو امتحانات عمومی کلاس XII امسال به دلیل تهدید COVID-19 به چالش می کشد.

این کشور گفت که تحقیقات می تواند طی یک یا دو ماه انجام شود ، زیرا موج دوم شیوع بیماری همه گیر با کاهش مرگ و میر و تعداد موارد مثبت جدید COIVD-19 به سرعت کاهش می یابد.

دادخواست روز چهارشنبه در جلسه دادرسی پیش از رئیس دادگستری سانجیب بانرجی و قاضی سنتیل کومار رامامورتی گنجانده شد.  وکیل B. Ramkumar Adityan از توتوکودی این دعوی را به این دلیل مطرح کرد که گروه فعلی دانشجویان XII کسانی هستند که سال گذشته امتحانات کلاس XI آنها لغو شده است.

بنابراین ، مناسب نیست که به آنها اجازه دهیم طبقه متوسط ​​بالاتر را بدون شرکت در امتحانات سال گذشته پاکسازی کنند.

به گفته وی ، فقط دانش آموزان راهنمایی و متوسطه از تصمیم پاسخ دهنده چهارم (گروه آموزش مدارس) در مورد لغو امتحانات استقبال می کنند.  “دانشجویان مستحق همیشه مایل به نوشتن امتحان برای کسب نمره و اثبات توانایی خود هستند.  حداقل برای آنها ، پاسخ دهنده چهارم باید معاینات را انجام دهد. “

دادخواست دهنده با ادعای اینکه فقط دانش آموزان متعلق به خانواده های متمول در کلاس های آنلاین برگزار شده توسط مدارس شرکت کرده اند ، می گوید: بیشتر دانش آموزان در مدارس دولتی دستگاه های خوبی برای شرکت در چنین کلاس هایی ندارند و برخی از آنها اصلاً هیچ دستگاهی ندارند.  در چنین شرایطی ، او تعجب کرد که چگونه دولت قادر به ارزیابی توانایی این دانش آموزان و اعطای نمرات بدون انجام امتحانات عمومی است.

وی استدلال می کند که برخی از دانش آموزانی که در امتحانات سه ماهه و شش ماهه نتیجه خوبی نگرفته اند ، ممکن است در یک سال گذشته با تلاش و کوشش بهتر از امتحانات عمومی عمل کنند و برخی از آنها عمداً این امتحانات میانی را به امید عملکرد خوب در بررسی های نهایی ، به راحتی انجام داده اند.  وی افزود: امید این دانشجویان با تصمیم دولت در لغو امتحانات عمومی در سال جاری از بین خواهد رفت.

خواهان پیشنهاد می کند که مدت زمان هر ترم در تحصیلات دانشگاهی از 180 به 160 روز کاهش یابد تا بتواند زمان زیادی را به علاوه دو دانشجو در یک یا دو ماه برای امتحانات کتبی بگذارد و سپس در کالج های مختلف پذیرفته شود.

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی