اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

لیگ بزرگ سابق اندرو آلبرز و دو تسهیل کننده با کلمبیای بدون آسیب همراه بودند و کانادا روز دوشنبه با پیروزی 7-0 مسابقه بیس بال آمریکا را در مقدماتی المپیک آغاز کرد.

آلبرس هفت نوبت بی پایان انجام داد و 66 مورد از 90 زمین خود را پرتاب کرد تا با هفت شوت به پایان برسد.

برندان مک گویگان و بن اونیشکو بدون حمله مهاجمان کانادا با یک ضربه تمام کردند و هر کدام دو ضربه را برای 11 کانادا اضافه کردند.

کانادا (1-0) با اولین مسابقه بازی را باز کرد و آن را با چهار تکرار برای برتری زودهنگام 6-0 باز کرد.

تماشا کنید |  پارچ های کانادایی یک ضربه ترکیبی برای دور زدن کلمبیا وارد می کنند:

اندرو آلبرز ، برندان مک گویگان و بن اونیشکو در حالی که کانادا در بازی افتتاحیه خود در مسابقات مقدماتی WBSC Baseball Americas 7-0 کلمبیا را شکست داد ، با یکدیگر مبارزه نمی کنند. 2:24

جیکوب رابسون با سه RBI 3 بر 4 رفت ، از جمله یک سه اشاره گر برای پاک کردن پایه ها در دوم ، همراه با دو آهنگ.

اریک وود در هفتم انفرادی زد تا حمله را محدود کند.

شروع کننده کلمبیا (0-1) مورنو آلوارس فقط 1 پاس گل 2/3 انجام داد و شش برد با پنج گل و یک پیاده روی را به دست آورد.

کانادا که در حال حاضر در رده سیزدهم جهان و یک مقام بالاتر از کلمبیا قرار دارد ، در مسابقات پالم 31 و 5 ژوئن در پالم بیچ و سنت لوسی فلوریدا قرار دارد.

برنده مسابقات هشت تیمی تابستان امسال راهی مسابقات توکیو می شود.  نفرات دوم و سوم در آخرین مقدمات شانس برای حضور در ششمین و آخرین حضور در بازی های المپیک شرکت می کنند.

کانادا در گروه B مسابقه می دهد و برای تکمیل مراحل مقدماتی روز سه شنبه به مصاف کوبا و چهارشنبه ونزوئلا می رود.

میزبانان آمریکایی در گروه A با جمهوری دومنیکن ، نیکاراگوئه و پورتوریکو قرار دارند.  دو کشور اول در هر گروه جواز حضور در مسابقات Super Round را خواهند داشت.

🇨🇦🇨🇦🇨🇦 اریک وود خانگی اجرا کنید!  #RoadToTokyo  # توکیو 2020    baseballcanada    pic.twitter.com/TS9Q4b1Bb7

& mdash؛WBSC

تیم ها با احتساب رتبه بندی سوپر راند از دور آغازین دو مسابقه را برای مسابقات سوپر راند انجام می دهند.  تیمی که بهترین رکورد در Super Round را دارد ، برنده اعلام خواهد شد.

ژاپن ، کره جنوبی ، مکزیک و اسرائیل از قبل پارکینگ در زمین توکیو را فراهم کرده اند.

برای آخرین بار ، تیم ملی از طریق WBSC Premier12 در کره جنوبی در مسابقات بین المللی شرکت می کند.  کانادا کوبا را شکست داد و در دور نخست مغلوب تیم میزبان و استرالیا شد.

همه رویدادهای بین المللی بیس بال در سال 2020 به دلیل همه گیری COVID-19 لغو یا به تعویق افتادند.

ایالات متحده امید پیروزی المپیک را در پیروزی مقابل نیکاراگوئه زنده نگه می دارد

تاد فریزر با یک ضربه مضاعف یک پرواز انتحاری انجام داد ، سنت لوئیس متیو لیبراتوره یک بار توپ را برای پنج پاس گل داد و تیم مایک اسکیوزیا مدیر آمریکایی دوشنبه شب در اولین بازی شانس دوم خود 7-1 نیکاراگوئه را شکست داد المپیک.

لیبراتوره ، چپ دست 21 ساله ای که از خلیج تمپا گرفته شده و با هجدهمین انتخاب کلی در نسخه آماتور 2018 ، که امسال 0-3 در Triple-A ممفیس است ، اجازه پنج ضربه با چهار ضربه و یک پیاده روی را داد.

براندون دیکسون ، که موفق به صعود به نهمین دیدار برابر مکزیک نشد ، در حالی که ایالات متحده در نوامبر 2019 سه بار در مسابقات مقدماتی Premier 12 به میدان رفت ، شش نتیجه را دریافت کرد و آنتونی گوز و مارک زپچینسکی هر کدام 3 بار ، در مجموع برای چهار بار تسکین درمانده.

ایالات متحده 14 هدف داشت.

در دیگر مسابقه گروه A ، جمهوری دومنیکن با ترکیب خوزه باوتیستا و ملکی کابرا در ترکیب اصلی 5 بر 2 به سود پورتوریکو پیروز شد.  لوئیز لیبراتو در تایمر شکست هومر به ثمر رسید و امیلیو بونیفاچیو در بازی ششم دونفره تک شد.

ایالات متحده سه شنبه در وست پالم بیچ با جمهوری دومنیکن بازی می کند و چهارشنبه مرحله نخست را مقابل پورتوریکو می بندد.

در افتتاحیه گروه B در وست پالم بیچ ، ونزوئلا با نتیجه 6 بر 5 کوبا را به عنوان یانکی راکینسون چیرینوس ، هرنان پرز از میلانوکه و کارلوس پرز از اوکلند شکست داد.

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی