اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

تیلور والز در اولین بازی خود در لیگ برتر یک جفت دونفره به ثمر رساند و تیم فوتبال Tampa Bay Ray شنبه شب نهمین بازی متوالی خود را با پیروزی 3-1 مقابل تورنتو بلو جیز به دست آورد.

مانوئل مارگو در این هشتمین ضربه تک را به ثمر رساند و مایک زونینو به ریز باخت.  کوین کیرمایر ، تنیسور مرکزی در پنجمین کار با تحریک چشم چپ خود را ترک کرد.

Walls یک توقف کوتاه 24 ساله است که تا این فصل هرگز بیش از Double-A بازی نکرده است.  پس از اینکه جمعه توقف مستقیم ویلی آدامز با میلواکی جایگزین شد ، وی توسط خردسالان تماس گرفت.

والاس در گل نهم دبل کرد و بعداً در حیات وحش گلزنی کرد و به اشتباه یک شکارچی دنی یانسن یک سوم را پرتاب کرد.

پس از به ثمر رساندن 72 دوش در هشت برد اول ، تامپا بای به اندازه کافی خطا کرد.  پنج ری همراه با شش شوت تورنتو را به چهارمین باخت متوالی خود رساند.

شروع کننده پرتو ، شین مک کلاهان ، در پنج پاس منجر به یک اجرا و چهار ضربه اجازه داد.  اندرو کیتراژ (4-0) هفتم بدون امتیاز پرتاب کرد و دیگو کاستیلو در رده نهم کار کرد تا هشتمین سیو خود را بدست آورد.

رابی ری از تورنتو یک بار ، 5 گل زد و هفت تا هفت پاس گل داد.  چپ دست 49 باد کرده و از شش شروع خود فقط یکی را از دست داده است.

رابی ری از تورنتو یک بار ، 5 گل تسلیم کرد و هفت تا هفت وقت نواخت.   (جولیو آگیلار / گتی ایماژ)

پس از آنکه آنتونی کاسترو (0-1) عمداً براندون لوو را با دونده در رده دوم و یکی از هشتم هل داد ، مارگو بیرون آمد تا ریز را با نتیجه 2-1 افزایش دهد.

کاسترو پس از برداشته شدن از کشیدگی بازو راست از لیست آسیب دیدگی 10 روزه قبل از بازی خارج شد.

زونینو در پنجمین یازدهمین هومر خود به تساوی یک بر یک رسید.

ولادیمیر گررو جونیور با مک کلاهان دو تساوی کرد و دبل تئوسکار هرناندز را به ثمر رساند.  هرناندز از زمان بازگشت از IL مربوط به COVID ، 20 IRB در 21 بازی دارد.

Tampa Bay در شش بازی متوالی از هفت پیست یا بیشتر یک سری امتیاز داشت.  Reyes همچنین در پنج بازی متوالی سه یا چند هومر به ثمر رسانده بود ، طولانی ترین دوره در تاریخ لیگ برتر از 6 بازی که توسط Baltimore Orioles 1987 انجام شد.

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی