اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 سامانه بارشی عصر امروز پنجشنبه 9 بهمن‌ماه 99 در استان ایلام  فعال می‌شود.

 

وی رعد و برق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید لحظه‌ای، احتمال تگرگ  و بارش برف در ارتفاعات از مشخصه ورود سامانه جدید بارشی استان ایلام عنوان کرد و افزود: این سامانه در روز جمعه پیش‌رو از شدت بیشتری برخوردار خواهد شد.

 

وی افزود: احصای نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان و انعکاس آن جهت برطرف کردن به سازمان‌های مسئول، افزایش گشت‌های ثابت و سیار و تجهیز نیروهای پلیس به دوربین ثبت تخلفات و اعمال مقررات به‌صورت آنلاین و توجه به آموزش‌های رانندگی در مراکز آموزش رانندگی، اعمال نظارت‌های دقیق به آزمون‌های گواهینامه اعم از عملی و تئوری در راستای رانندگی ایمن که به کاهش تصادف منجر می‌شود ازاین‌دست اقدامات هستند.

 

ملکی به شهروندان ایلامی توصیه کرد: از حضور در ارتفاعات، قرار گرفتن و اطراق در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پل‌ها اجتناب و چنانچه قصد سفر در این ایام را دارند حتما تجهیزات ایمنی و وسائل گرما زا را همراه خود داشته باشند.

 

القاصی مهر در ادامه افزود: این اقدامات و حضور پلیس درصحنه و کنترل آشکار موجب شده است تا تصادفات جاده‌ای با کاهش 44 درصدی مواجه شود.

وی افزود: در حوزه درون‌شهری نیز شاهد کاهش 19 درصدی تصادفات هستیم.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: 43 درصد کاهش تصادفات فوتی برون‌شهری و 46 درصد تصادفات فوتی درون‌شهری نیز از نتایج اقدامات کنترلی، نظارتی و حضور پلیس درصحنه‌های مختلف جاده‌ای شهری و روستایی است.

 

 

مدیرکل هواشناسی استان  ایلام گفت: آغاز بارش این سامانه  سبب جاری شدن سیل خواهد شد و لازم است مردم و مسئولان تدابیر مقابله‌ای برای سیل احتمالی را لحاظ کنند.

 

 

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی