اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور صبح امروز در جمع فرماندهان و پرسنل سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه‌ توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی تمام نشدنی است، اظهار داشت:‌ لازمه محو این توطئه‌ها، دستیابی به مولفه‌های قدرت در عرصه بین‌المللی است.

 

وی با بیان مولفه‌های قدرت به فرمایش مقام معظم رهبری استناد کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند "لازمه قوی شدن کشور این است که کشور ما در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی قدرتمند شود." و تمام تلاش نیز باید آن باشد که این فرمان را در تمام جوانب به اجرا در آوریم و به آن دست پیدا کنیم.

 

سردار پاکپور با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد:‌ علاوه بر رشادت دیروز جوانان ایلامی در دوران دفاع مقدس امروز شاهد حضور جوانان ایلامی در عرصه‌های مختلف کشو ر هستیم که این افتخاری برای استان ایلام است.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه به امنیت پایدار مرزهای کشور خاصه مرزهای استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت مرزهای کشور در دنیا ‌کم‌نظیر است.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز‌ دشمن ‌در مقابل دستیابی نیروهای نظامی کشور اعم از سپاه و ارتش به مولفه‌های قدرت جسارت خود را از دست داده است.

 

وی شرط بازداندگی را قدرت عنوان کرد و افزود: برای آنکه دشمن همواره در مقابل اراده ملت ایران زانو بزند باید به مولفه‌های قدرت بیش از پیش دست یابیم و در این راه به جد اقدام کنیم.

 

 

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی