اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اظهار داشت: موفقیت مردم و مسئولان در استان برای مهار کرونا و تغییر 90 درصدی وضعیت شهرستان‌های استان به وضعیت آبی موفقیتی است که نیازمند رعایت جدی پروتکل‌ها است.

 

 استاندار ایلام گفت: اعمال محدودیت‌ها و استمرار اقدامات پیشگیرانه توام با آموزش و فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم به دقت در رعایت پروتکل‌ها، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و درورهمی‌ها دستور کار مداوم و مستمر ستاد مقابله با کرونا استان ایلام باشد.

 

وی نادیده‌انگاری کرونا را نابخشودنی عنوان کرد و افزود: اینکه تصور کنیم کرونا تمام شده است، تصوری نابخشودنی است چراکه کرونا تهدیدی جدی است.

 

استاندار ایلام گفت: کنترل مسافران و پرهیز از مسافرت به مناطق قرمز و نارنجی توسط کمیته نظارتی ستاد به دقت مورد نظر قرار گیرد.

 

سلیمانی دشتکی  به ادامه طرح غربالگری در استان اشاره و یادآورشد: بیماریابی به هنگام و شناسایی اطرافیان بیمار و قرنطینه آنها بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: هرچند شرایط در استان مطلوب است اما کارکنان و کارکنان ادارات دارای بیماری‌های زمینه‌ای نیز کما فی سابق به تشخیص مدیر مربوطه می‌توانند از دور کاری استفاده کنند.

 

استاندار ایلام در ادامه گریزی به عملکرد طرح شهید سلیمانی در استان زد و گفت: این طرح با وحدت رویه سپاه ؛بسیج ؛هلال احمر؛دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران اثرات مشهودی بر کنترل بیماری داشته است.


سلیمانی دشتکی اضافه کرد :تمرکز اصلی بر رهگیری ،مراقبت در منزل به منظور شناسایی زودرس بیماران وقرنطینه کردن آنها ومراقبت های در منزل به جهت رعایت قرنطینه از اهداف بلند این طرح است.

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی