اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

اورنج نیوز

منبع خبرب به رنگ پرتقال

 

دانشگاه آکسفورد در تلاش است تا متخصصان دانشگاهی ، صنعتی و دولتی از سراسر جهان را گرد هم آورد تا از درسهای آموخته شده از COVID-19 در مبارزه با همه گیری های آینده استفاده کنند.

این دانشگاه در بیانیه ای روز جمعه گفت: مرکز علوم همه گیر محققان آکسفورد را در رشته های مختلف از ایمونولوژی و بهداشت عمومی گرفته تا علوم رایانه ای و اجتماعی در تلاش برای بهبود شناسایی سریع و پاسخ به تهدیدات در حال ظهور ، گرد هم می آورد.

بیشتر بخوانید:

بودجه 2021: VIDO در ساسکاتون برای تبدیل شدن به “مرکز تحقیقات همه گیری کانادا”

این مرکز به دنبال ایجاد مشارکت با کارشناسان در سراسر انگلستان و سایر کشورها خواهد بود ، امیدوار است که از سیاست های تفرقه افکنانه و رقابت بین المللی که پاسخ COVID-19 را به تأخیر انداخته است ، جلوگیری کند.

جان بل ، استاد پزشکی در رجیوس در دانشگاه آکسفورد ، به آسوشیتدپرس گفت: “واقعیت این است که این یک بیماری همه گیر بد بود ، اما به همان اندازه که ممکن بود بد نباشد.”  “و من فکر می کنم اکنون نیاز به سازماندهی بهتر برای مجموعه ای از همه گیرهای بالقوه برای همه آشکار است.”

داستان های محبوب

چه زمانی می توانید دوز دوم COVID-19 خود را دریافت کنید؟  این جایی است که استان ها ایستاده اند

تأثیرگذاران می گویند به آنها هزاران نفر برای انتشار اخبار جعلی در مورد واکسن Pfizer COVID-19 پیشنهاد شده است

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

دانشمندان آکسفورد که دهه ها در حال بررسی بیماری های عفونی جهانی بوده اند ، در خط مقدم تولید واکسن COVID-19 بودند که توسط AstraZeneca تولید می شود ، دومین واکسنی که در سطح جهانی مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.  آنها همچنین در پشت تحقیقات نشان می دهند که استروئید ارزان قیمت و گسترده در دسترس می تواند میزان مرگ و میر را تا یک سوم در بیماران سخت منتقل کند و به ایجاد آزمایشگاه های لایت هاوس برای افزایش ظرفیت آزمایش ویروس کرونا در انگلستان کمک کرده است.

آکسفورد امیدوار است طی چند ماه آینده 500 میلیون پوند (710 میلیون دلار) از خیرین ، صنعت و دولت برای تأمین اعتبار این مرکز جمع کند.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش آمده است: “انتشار هراس وحشت”: تحقیقات ضعیف COVID-19 اعتماد به علم را تضعیف می کند

بل گفت: “ما بسیاری از عملیات سنگین را در همه گیری انجام دادیم.”  “و من فکر می کنم در سطح جهانی احتمالاً چند قدم از دانشگاه های دیگر در آمریکا و اروپا و غیره جلوتر هستیم.  از نظر آنچه ما سهیم بوده ایم. “

پیتر هوربی ، استاد بیماری های عفونی در حال ظهور در آکسفورد و مدیر افتتاحیه این مرکز ، گفت که همه گیری نشان داده است که اتحادیه علوم ، بخش عمومی و صنعت می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی در بیانیه ای گفت: “اما نباید هیچ بیماری همه گیری ای برای این اتفاق رخ دهد.”  “این سطح از نوآوری و همکاری چند بخشی باید هر روز اعمال شود تا از یک فاجعه جدید مانند Covid-19 جلوگیری شود.”

© 2021 مطبوعات کانادایی

  • عرفان محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی